So u ishrani i njen uticaj na zdravlje
Ishrana

So u ishrani i njen uticaj na zdravlje

31. octobar 2019.

Osobe čija ishrana obiluje solima mogu imati povećan rizik za visok krvni pritisak, što posledično može voditi razvoju srčanih oboljenja ili šlogu. Skoro sva hrana koju kupujemo u sebi sadrži

Više energije uz pravilnu ishranu
Ishrana

Više energije uz pravilnu ishranu

24. octobar 2019.

Ukoliko se ne hrani koliko je potrebno, telo nema dovoljno vitamina i minerala neophodnih za proizvodnju optimalnih količina adenozin-trifosfata (ATP) – molekula koji vode energiju do ćelija, usled

Uloga orašastih plodova u očuvanju zdravlja
Ishrana

Uloga orašastih plodova u očuvanju zdravlja

17. octobar 2019.

Redovan unos orašastih plodova može smanjiti rizik od dobijanja kardiovaskularnih oboljenja kod osoba sa dijabetesom tip dva, pokazale su studije. Ispitanici koji su konzumirali pet porcija nedeljno,

Šest saveta za veći unos vlakana
Ishrana

Šest saveta za veći unos vlakana

07. octobar 2019.

1.    Doručkujte grilovani paradajz i pečurke, uz ručak pojedite supu ili salatu, a za užinu grickajte sirovo povrće. Za večeru napunite povrćem polovinu tanjira. Na ovaj način ćete obezbediti

Umerenost u ishrani kao najbolje rešenje
Ishrana

Umerenost u ishrani kao najbolje rešenje

09. septembar 2019.

Umerenost je uvek bila ključ svega, a posebno kada su u pitanju osobe sa dijabetesom. Saveti kako možete da izbalansirate ishranu i budete umereni: Ukoliko planirate kaloričan ručak, obavezno smanjite

Sočivo – namirnica koju treba konzumirati češće
Ishrana

Sočivo – namirnica koju treba konzumirati češće

26. avgust 2019.

Odličan izbor za sve one koje imaju dijabetes je sočivo. Samo pola šolje kuvanog zrna sočiva sadrži 36 % preporučene dnevne doze gvožđa, 10 g proteina i 7 g vlakana, koja su neophodna za stabilan