Kako umanjiti želju za slatkišima
Ishrana

Kako umanjiti želju za slatkišima

21. februar 2020.

Osim što izaziva povećanje kilaže, šećer je jedan je od glavnih uzroka za pojavu dijabetesa tip 2. Preterana konzumacija slatkiša dovodi do pogoršanja simptoma dijabetesa i

Voćni jogurt – idealan obrok posle vežbanja
Ishrana

Voćni jogurt – idealan obrok posle vežbanja

03. februar 2020.

Voćni jogurt koji možete vrlo lako napraviti sami, odličan je obrok za posle treninga jer putem njega unosite proteine i hranljive ugljene hidrate. Dodatak voća ne čini ukus jogurta samo zanimljivijim,

Konzumacija piva
Ishrana

Konzumacija piva

27. januar 2020.

Umerena konzumacija alkohola - što podrazumeva jedno do dva pića na dan, bezbedna je za većinu ljudi sa dijabetesom. Kako bi se izbegla hipoglikemija, izbegavajte uzimanje alkoholnih pića na prazan

Karfiol
Ishrana

Karfiol

26. decembar 2019.

Karfiol ima brojna blagotvorna dejstva – bogat je hranljivim sastojcima, ima antiinflamatorni efekat i usporava starenje. Jedna šoljica ove namirnice obezbeđuje preko 75% preporučene dnevne

So u ishrani i njen uticaj na zdravlje
Ishrana

So u ishrani i njen uticaj na zdravlje

31. octobar 2019.

Osobe čija ishrana obiluje solima mogu imati povećan rizik za visok krvni pritisak, što posledično može voditi razvoju srčanih oboljenja ili šlogu. Skoro sva hrana koju kupujemo u sebi sadrži

Više energije uz pravilnu ishranu
Ishrana

Više energije uz pravilnu ishranu

24. octobar 2019.

Ukoliko se ne hrani koliko je potrebno, telo nema dovoljno vitamina i minerala neophodnih za proizvodnju optimalnih količina adenozin-trifosfata (ATP) – molekula koji vode energiju do ćelija, usled