Penjanje stepenicama
Fizička aktivnost

Penjanje stepenicama

13. februar 2020.

Umesto lifta koristite stepenice kad god vam se za to ukaže prilika. Ovo je izuzetno zdrav i lak način da sagorite suvišne kalorije i ubrzate rad srca i pluća, naročito ako imate dijabetes tip dva.

Plivanje i dijabetes
Fizička aktivnost

Plivanje i dijabetes

06. februar 2020.

Plivanje je fizička aktivnost koja, za razliku od ostalih oblika, ne opterećuje zglobove. Angažuje mišiće gornjeg i donjeg dela tela istovremeno. Boravak u vodi deluje blagotvorno na srce, reguliše

Nije teško biti aktivan
Fizička aktivnost

Nije teško biti aktivan

30. septembar 2019.

Fizička aktivnost ne mora da zahteva odlazak u teretanu, već je dovoljna lagana šetnja ili bavljenje kućnim poslovima. Ukoliko je lakše podelite fizičku aktivnost na tri dela i time ispunite

Pravilno hodanje
Fizička aktivnost

Pravilno hodanje

02. septembar 2019.

Fizčka aktivnost je broj jedan u borbi protiv dijabetesa, ono što se svima preporučuje bez obzira na uzrast je šetnja. Ono što ne treba zanemariti je pravilno držanje prilikom rekreativne

Dnevne preporuke fizičke aktivnosti
Fizička aktivnost

Dnevne preporuke fizičke aktivnosti

22. april 2019.

Preporučljivo je da deca budu aktivna 60 minuta svakog dana, najmanje 5 dana nedeljno. Zbog pravilnog rasta i razvoja dece moraju biti fizički aktivna uprotivnom će se javiti više poremećaja. Preporuke

Fizička aktivnost i mentalno zdravlje
Fizička aktivnost

Fizička aktivnost i mentalno zdravlje

28. mart 2019.

Svesni smo značaja koji fizička aktivnost ima na naše zdravlje, ali da li ste znali da ona ima blagotvorno dejstvo i na psihu? Istraživanja su pokazala da ljudi koji redovno vežbaju imaju veću mentalnu